Olen pitänyt hauskaa! Japajapaduu...Nimittäin aloitellut uusia neuleita.(on ihmisellä pienet ilot)

Voyage-farkkutakki Denim People-kirjasta.
Vuoden tämä melkein kesti ennenkuin sain tämän alkuun. Hyvä minä! Alku se on tämäkin, sanoo täältä sormet mustukaisina :-) Lanka värjää aika tavalla sormia.  Lankana Rowanin Denim.
(kuvan laatu kauhea antanette anteeksi sen)
29499.jpg

Ene`s Scarf Scarf Style-kirjasta.
Tätä olen myös suunnitellut pitkään jo tekeväni. Rohkeasti vaan nallecoloria kehiin...Kaikkea ne uutuuslangat teettää :-) Lanka menettelee, kerällä kaupassa katselin lankaa erikoissilmälasien takaa ;-) ja nyt harmikseni kotona väri näyttää kirkkaammalta.Kolmas mallikaavio on meneillään. Mukavaa neuloa, jes i like it!

29481.jpg


Uusi Novita-lehti
Eilen se sitten saapui, odotettu kevät 2006 Novita-lehti .Yleisesti ottaen pidin lehdestä. Pidin raidallisista valkoinen-beige-musta-neuleista mallit: 20 ja 21 sekä naisellisista pitsimalleista: kietaisupusero 29 sekä viehkeästä neuletakista 36.Myöskin sporttinen jakku miellytti 43 ja sen vieressä oleva kietaisujakku 44. Olisi hauskaa jos näillä neuleilla olisi nimet numeroiden sijaan. Olen tyytyväinen numeroon.

Jotain valmistakin

Tyttö hoputti minut huimaan neulomisvauhtiin, nimittäin olin luvannut pontson jo pitkiä aikoja sitten. Enää en voinnut tätä lupausta siirtää. Tässäpä tämä sitten on. Varastolankojen pienennystä nääs.

29483.jpg
Pontsoliino
langat:Novita Samos-lollipop ja palma
puikot:pyöröt 5mm