On ollut ILO saada osallistua tähän Neulova Ystäväni projektiin. Neulova Ystäväni on Villapallo. Kiitokset Ninnille järjestämisestä ja toivottavasti jatkoa seuraa.

Olen ollut aivan lapsellisen onnellinen odottaessani ja avatessani ystävälahja paketteja. Arkeen tämä on tuonnut mukavaa piristystä. Tässä Ystävälahja paketit 1,2 ja 3, vasemmalta oikealle.

1850.jpgNeulova Ystävä lahjat

Ystävälahja 1. Mielenkiintoisia lankoja: Itsevärjättyjä, vihreä-ahdekaunokki, lohenpunainen-seitikki, kellertävä-sipulinkuoret. Näistä saan kivoja kirjoneulelapasia. Ja aivan ihanat "luonnolliset" sävyt.

Ystävälahja 2. Sinisten kukkien siemenpussit: Karpaattien kello, Zulunnukkeasteri, (ovat jo purkeissa kasvamassa), Kellohunajakukka ja Etelänrasti. Ja ihanaa Toblerone-suklaata. Joita oli useampi, Nam! Villapallo lähetti minulle lempikukkieni siemeniä. Kesällä on luvassa sinistä kukkaloistoa. Ajattelin istuttaa nämä vanhaan lehmien juottokaukaloon, englantilaisista puutarhoista mallia ottaneena. Enkkupuutarhat ovat suosikkejani!

Ystävälahja 3. Hartiahuivi (ohje löytynyt netistä Heirloom Knitting) lankana Novita Florica. Aika hassu sattuma muuten, tein Villapallolle myös hartiahuivin.Olin aivan onnessani kun sain huivin. Huivi on ihana ja kestää aikaa. Minulla ei vielä ollut hartiahuivia.Yksi hienoimmista lahjoista jonka olen saannut! KIITÄN :-)).

1849.jpgVillapallon neuloma 3.lahja